יום חמישי, 17 בינואר 2013

כל הקודם זוכה ב-Radisson Hotel Chicago O'Hare ,רוזמונט, אילינוי, ארצות הברית

רוזמונט, אילינוי, ארצות הברית, Radisson Hotel Chicago O'Hare

Radisson Hotel Chicago O'Hare

בRadisson Hotel Chicago O'Hare תמצאו 245 חדרים וגם מגרשי טניס ובריכה (בעונה). השרותים כוללים בין השאר חדר/י ישיבות, קונסיירז' ומעלית. כמו כן, תמצאו בRadisson Hotel Chicago O'Hare מגרש גולף עם 18 גומות, הסעות חינם אל ומשדה התעופה ומרכז עסקים.

כל החדרים הגדולים של Radisson Hotel Chicago O'Hare מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. בחדר האמבטיה יש מראת איפור מוארת ובנוסף הוא מצוייד במקלחת. בנוסף הינכם מוזמנים לנצל את האינטרנט אלחוטי ולהיות מעודכנים בזמן שהייתכם.

בRadisson Hotel Chicago O'Hare יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. את ארוחת הבוקר אפשר לקבל בחדר. בנוסף ישנם מבחר בתי קפה ומסעדות הנמצאים בשכנות.

מתוך מבחר אתרי התיירות הפופולריים אשר ליד המלון תמצאו גם את Randhurst Village, Golf Mill Shopping Center וArlington Heights Memorial Library. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מבחר פעילויות ואתרים תיירותיים, בין השאר מרכז הכנסים דונאלד א. סטפנס ומרכז הכנסים דונלד א. סטפנז במרחק של 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, מסלול גולף, קזינו, רחבת סקייטים, הליכה, פעילויות ימיות, דיג, מגרש משחקים, החלקה על קרח, אגם, מתקני כושר, אמבטיית אדים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, מרכז כנסים, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 755 ביקורות אורחים
45 אורחים סיפקו ביקורת על חדרי האמבטיה, 45 אמרו שהם היו קטנים
17 אורחים ציינו את אפשרויות הקניות בביקורתם, 16 אמרו שהן היו די טובות
מצאנו 106 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים
מתוך 56 ביקורות על מסעדת המלון, 51 המליצו לאכול בה
233 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 227 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
113 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 95 אמרו שהמיטות היו נוחות

1450 East Touhy Avenue, רוזמונט, אילינוי, ארצות הברית


 

עם hotels-seeker.com תמצאו את הדילים הטובים ביותר עבור Radisson Hotel Chicago O'Hare מתוך מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בRadisson Hotel Chicago O'Hare עם hotels-seeker.com.

Radisson Hotel Chicago O'Hare
רוזמונט
אילינוי, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה